Cristo variációk, avagy Ági - több ló nem indult :DDD
A Cristo medál (Mu mintája) egészen lázba hozott... mivel a mintával nem rendelkeztem (khm... erről részletek lejjebb..), ezért a hétvégén jó minőségű képek után kutattam, hogy kiderítsem, hogyan is fűzzem. Találtam is, meg is fűztem kétféleképp, az egyiket rendetlen Cristonak hívom azóta is, hiszen ő lapos, és befejezetlen, de így tetszett... a második már teljesebb, domború is, ahogy Mu képein láttam.
Ma egy másik mintát kutattam a Tanyaminták között a laptopon, amikor megtaláltam a Cristo mintáját ... na, ezért mondom, hogy több ló nem indult :DDD de én csakazértis a jó oldalát nézem: azzal, hogy magam próbáltam kitalálni a mintát, fejlesztettem magam!

A képek viszont olyanok, amilyenek; 8-tól 5-ig dolgozom, hétvége kivételével nem tudok olyan fényviszonyokat teremteni, amelynél a képek normálisan sikerülnének :(((

Rendetlen Cristo:


és a befejezett tesója:

0 Responses